|
ورود
صفحه اصلی
معرفی معاونت
معاون توسعه و مدیریت منابع
مسئول دفتر
مشاور مالی
سرپرست هماهنگی امور اقتصادی
مدیریت امور مالی
معرفی مدیریت
مدیر مالی
معاون مالی
مسئول دفتر
اداره حسابداری مدیریت
رئیس اداره
کارشناسان
اداره نظارت و بررسی عملکرد مالی
رئیس اداره
کارشناسان
اداره اعتبارات
رئیس اداره
اداره تملک داراییهای سرمایه ای
رئیس اداره
کارشناس
اداره دفترداری و تنظیم حساب ها
رئیس اداره
کارشناسان
اداره درآمد
رئیس اداره
کارشناسان
اداره پرسنل شاغلین و بازنشسته
رئیس اداره
کارشناسان
اداره صدور چک
کارشناس فناوری اطلاعات
مدیریت پشتیبانی و امور رفاهی
مدیریت منابع انسانی
مدیریت توسعه سازمان وتحول اداری
مدیریت منابع فیزیکی و طرحهای عمرانی
معرفی مدیریت
مدیر منابع فیزیکی و طرحهای عمرانی
مسئول دفتر
شرح وظایف مدیریت منابع فیزیکی
تشکیلات و پرسنل مدیریت منابع فیزیکی
برق
تأسیسات
ساختمان
معماری
ناظر
مدیریت برنامه ریزی بودجه و پایش عملکرد
مدیر برنامه ریزی بودجه و پایش عملکرد
کارشناسان مدیریت برنامه ریزی بودجه و پایش عملکرد
شرح وظایف مدیریت برنامه ریزی بودجه و پایش عملکرد
قوانین و دستورالعمل ها
X
صفحه اصلی
معرفی معاونت
معاون توسعه و مدیریت منابع
مسئول دفتر
مشاور مالی
سرپرست هماهنگی امور اقتصادی
مدیریت امور مالی
معرفی مدیریت
مدیر مالی
معاون مالی
مسئول دفتر
اداره حسابداری مدیریت
رئیس اداره
کارشناسان
اداره نظارت و بررسی عملکرد مالی
رئیس اداره
کارشناسان
اداره اعتبارات
رئیس اداره
اداره تملک داراییهای سرمایه ای
رئیس اداره
کارشناس
اداره دفترداری و تنظیم حساب ها
رئیس اداره
کارشناسان
اداره درآمد
رئیس اداره
کارشناسان
اداره پرسنل شاغلین و بازنشسته
رئیس اداره
کارشناسان
اداره صدور چک
کارشناس فناوری اطلاعات
مدیریت پشتیبانی و امور رفاهی
مدیریت منابع انسانی
مدیریت توسعه سازمان وتحول اداری
مدیریت منابع فیزیکی و طرحهای عمرانی
معرفی مدیریت
مدیر منابع فیزیکی و طرحهای عمرانی
مسئول دفتر
شرح وظایف مدیریت منابع فیزیکی
تشکیلات و پرسنل مدیریت منابع فیزیکی
برق
تأسیسات
ساختمان
معماری
ناظر
مدیریت برنامه ریزی بودجه و پایش عملکرد
مدیر برنامه ریزی بودجه و پایش عملکرد
کارشناسان مدیریت برنامه ریزی بودجه و پایش عملکرد
شرح وظایف مدیریت برنامه ریزی بودجه و پایش عملکرد
قوانین و دستورالعمل ها
اخبار معاونت
اخبار معاونت
تاریخ انتشار: دوشنبه 01 مرداد 1397
افتتاح میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی ایلام
امتیاز:
با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام، میز خدمت این دانشگاه افتتاح شد.
در ابتدای این آیین افتتاحیه دکتر ایرج پاکزاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن خیر مقدم به دکتر دوست محمدی و هیئت همراه اظهار کرد: میز خدمت یکی از ابتکارات و اقدامات شایسته دولت در عرصه خدمت واقعی و صادقانه به مردم است.
وی افزود: میز خدمت نماینده و بخش کوچک شده یک دستگاه، سازمان و ارگان است که در قالب آن خدمات به صورت هدفمند و شایسته به ارباب رجوع ارائه می گردد.
معاون توسعه دانشگاه با بیان اینکه در کشور ما هنوز بروکراسی اداری حالت سنتی دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیاری از امورات اداری در سطح کشور به صورت دستی و سنتی در حال ارائه است که باید این خدمات را به سمت الکترونیکی شدن سوق داد.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس پیچیدگی، وسعت، نیروی انسانی فراوان، گستردگی خدمات و پرحجم بودن آنان در سطح استان، ارزیابی دانشگاه علوم پزشکی بسیار سخت و متفاوت از سایر دستگاهها و ارگانها است. لذا باید با دیدگاهی متفاوت و متناسب با این موضوعات مورد ارزیابی سازمانی قرار گیریم.
در ادامه نیز دکتر امین دوستمحمدی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام ضمن تقدیر از خدمات دهی مناسب دانشگاه علوم پزشکی به مردم اظهار کرد: هیچ میز خدمتی به اندازه میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی ایلام گسترده نخواهد بود.
وی ادامه داد: ارائه خدمات در حوزههای مختلف در سراسر استان قطعاً اهتمام و تلاش ویژه ای میطلبد که خوشبختانه مسئولان و مجموعه دانشگاه این امر را به خوبی به مرحله انجام رسانده اند.
وی ابراز کرد: هر مجموعه ای که خدمت و رسالت آن تعریفی شفاف و جامعه هدف آن مشخص باشد، بروز خطا در آن به حداقل خواهد رسید.
دکتر دوست محمدی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایلام اولین دستگاه اجرایی استان است که اتوماسیون اداری را راه اندازی کرده و بروکراسی اداری را در مدت سالهای متمادی به حداقل ممکن رسانده است.
وی با اشاره به اینکه میز خدمت نشان و نماد یک دستگاه پاسخگو و شایسته است، یادآورشد: یکی از مزایای میز خدمت ایجاد تضمین در پاسخ گویی برای ارباب رجوع است بنابراین دستگاههای اجرایی سعی کنند که کارآمدترین و خبره ترین پرسنل خود را در میز خدمت مستقر نمایند.
در ادامه این جلسه نیز آلی آبادی مدیر توسعه، رضایی مدیر گزینش، دکتر دشتی رییس اداره بازرسی، بیگمحمدی مدیر پشتیبانی، فولادوند مدیر مالی، کاروان رئیس کارگزینی، دکتر مومنی مدیر توسعه و تحول اداری، سپهر مدیر روابط عمومی،حیاتغیبی رئیس اداره ساختمان، درخشنده سرپرست اداره خدمات و جوکار سرپرست آی تی دانشگاه به بیان دیدگاه ها، نظرات خود در رابطه با چگونگی نحوه ارائه خدمات از طریق میز خدمت به ارباب رجوع پرداختند.
تصاویر
ثبت امتیاز
1
2
3
4
5