جلسه استقرار زنجیره تامین کالا و خدمات برگزار گردید .
امتیاز:
روز شنبه مورخ 16/4/1397 جلسه ای با حضور اعضای ذیل در دفتر معاونت توسعه مدیریت ومنابع موضوع بند 3 بخشنامه شماره 1203/100 مورخ 3/11/1396 و نامه شماره د 2600/205/د مورخ 16/11/1396 معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی مبنی بر استقرار زنجیره تامین کالا و خدمات برگزار و تصمیمات ذیل اخذ گردید :
1.مقرر گردید اعضای حاضر درجلسه به عنوان اعضای اصلی انتخاب و منبعد در جلسات زنجیره کالا وخدمات حاضر گردند .
2.فرآیند خرید های کلی با رعایت آئین نامه مالی و معاملاتی و تصمیم گیری کمیته با هماهنگی معاونت توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه صورت گیرد .
3. ایجاد سازوکار و نظارت مانیتورینگ به معاونتهای دانشگاه جهت نظارت بر اموال واحدهای زیر مجموعه
4.تهیه بانک اطلاعات جهت اموال دانشگاه
5.در صورت تامین منابع مالی و با هماهنگی مدیریت آماروفناوری اطلاعات نرم افزار مربوط به نگهداشت در کلیه واحدهای دانشگاه طراحی یا خریداری گردد و اطلاعات شناسنامه ای اموال در آن ثبت، ویرایش و بروز گردد .
6. در صورت تامین منابع مالی و با هماهنگی مدیریت آماروفناوری اطلاعات و اداره اموال نرم افزار مربوط به اسقاط کالا طراحی یا خریداری گردد .
7.کمیته ای متشکل از کارشناسان منتخب جهت استفاده بهینه از کالاهای استوک تشکیل گردد .
8. تعمیر و راه اندازی مجدد کالاهای استوک بصورتی که بتوان از آنها مجددا استفاده نمود حائز بسته های تشویقی و حمایتی جهت تعمیر کاران و متولیان آین امر می گردد .
9. بر اساس ماده 6 از فصل 4 بخشنامه صدرالاشاره ابلاغیه عضویت در کارگروههای واحد ها صادر و نماینده معاونت توسعه ومدیریت امور مالی جهت این امر معرفی گردد .