X

 

شرح وظایف مدیریت امور رفاهی و پشتیبانی :

 

  • نظارت بر حسن اجرای وظایف و کلیه امور ادارات واحدهای تحت سرپرستی
  • صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی رئیس واحد
  • سازماندهی فعالیت های مربوطه و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی
  • ایجاد هماهنگی امور واحدهای تحت سرپرستی با خط مشی ها، قوانین و مقررات تعیین شده در چهارچوب برنامه های تعیین شده
  • تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن
  • صدور دستور بخشنامه ها، آیین نامه ها و ضوابط مربوط جهت اجرای قانون
  • کنترل کلیه امورات واحدهای تحت سرپرستی
  • شرکت در جلسات و کمیسیون های مختلف مرتبط
  • برنامه ریزی جهت اجرای قانون و پیگیری جهت اجرا
  • اتخاذ تصمیمات لازم جهت برگزاری مناقصات و مزایده های دانشگاه و واحدهای تابعه
  • ارجاع نامه های اداری به کارکنان شاغل در حوزه مدیریت پشتیبانی و رفاه جهت اقدام به مافوق جهت تأیید
  • بررسی، تجزیه و تحلیل و اظهار نظردر خصوص آمار و اطلاعات ارائه شده از سوی ادارات ذیربط
  • انجام سایر امور متفرقه