در راستای مدیریت هوشمندانه منابع و ارتقای بهرهوری در زیرساختهای دانشگاه، جلسه کمیته بهینهسازی و کاهش مصرف انرژی با حضور اعضای اصلی این کارگروه، روز دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۵ در دفتر مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه برگزار شد.
این نشست با هدف تبیین راهکارهای عملیاتی جهت مدیریت مصرف برق، گاز و س...
ﺳﻪشنبه، 15 اردیبهشت 1405 - 12:25